خدمات مشتریان

نیاز به پشتیبانی دارید؟ ما اینجا هستیم تا باکمال میل از شما پشتیبانی کنیم.

مصرف‌کنندگان:: ۰۰۴۹۲۴۵۲۹۶۲۴۵۰
E-Mail: info@trotec.com
  1. محصولات
  2. News
  3. خلاصه
  4. تصفیه کننده هوا TAC 750 E

به گرد و خاک ساختمانی نه بگویید ـ TAC 750 E

تصفیه کننده هوای جدید برای ساختمانهای کوچک

چه سنگ تراشی کنید, سنباده بزنید, تراشکاری و یا کاشی عوض کنید, مثل هر کار ساختمانی دیگر گرد و خاک زیادی به پا میشود. در این حالت گرد و خاک ساختمانی نه تنها یک منبع آلودگی است بلکه برای سلامتی نیز مضر است.  

برای از بین بردن این گرد و خاک نمیتوان روی منابع تولید کننده گرد و خاک مانور داد, اما میتوان گرد و خاک ایجاد شده را تحت کنترل در آورد. از همه آسانتر برای کنترل این گرد و خاک استفاده از تصفیه کننده هوای TAC 750 E ما است. این تصفیه کننده هوا نه تنها در گروه خود سبک ترین است, بلکه بسیار ساده نیز قابل استفاده می باشد. بسته به انتخاب خود به آن یک لوله نصب کنید آن را روشن کنید و با گرد و خاک خداحافظی کنید. 

 

 

تصفیه هوا را آسان کنید!

تصفیه کننده TAC 750 E به عنوان دستگاه مکنده گرد و خاک موجود در اتاق ها طراحی شده است و با سیستم فیلترموثر دو بخشی اش تصفیه هوای اتاق های کوچک آلوده شده به مصالح ساختمانی را تضمین میکند.  این دستگاه با فیلتر HEPA تعبیه شده در آن و با تصفیه هوای بنایی ها و اتاقهای مجاور آن از به خطر افتادن سلامت ساکنان به دلیل آلاینده های ساختمانی جلوگیری میکند.

 این دستگاه قادر به تنظیم  یکنواخت میزان هوای قابل تصفیه است و بهمین دلیل میتوان آن را به صورتی دقیق با میزان نیازبه هوا تطبیق داد. برای مکش دقیق یک لوله 203 میلی متری در دستگاه تعبیه شده است و یک آداپتور لوله ی 127میلیمتری  به صورت اختیاری به همراه دستگاه میباشد. بدین طریق شما میتوانید به انتخاب خودتان مستقیما در اتاق های جدا شده با کارکرد گردش هوا و یا برای فضای خارج با مکش هوا از طریق لوله ـ نگه داشتن فشار زیرین ـ این دستگاه را به کار برید

علاوه بر فیلترهای G4, F7, H13به صورت ویژه یک فیلتر مه رنگی نیز برای دستگاه در دسترس  میباشد. این فیلتر امکان مکش مه رنگی ناشی از نقاشی ساختمانی و یا اتوموبیل در فرایند بی هوازی  و در سایر کاربردهای فشار هوا را میسر میسازد.

راه حل بهینه برای تصفیه هوای بنایی های کوچک

با تصفیه کننده TAC 750 E نه تنها از کیفیت دستگاه حرفه ای " ساخت آلمان بهره مند میشوید, بلکه به لطف قطعات با کیفیت و بدنه ضد ضربهیک دستگاه برای یک  عمر میخرید که بازده بسیار بالایی دارد و نیز بسیار سبک است. اینن دستگاه به خاطر ابعاد فشرده ای که دارد در هر چمدانی جا میگیرد و به راحتی قابل حمل و نقل است."