1. محصولات
  2. دستگاه های اندازه گیری
  3. آلودگی
  4. Gasmessgeräte
  5. دستگاه اندازه گیری منو اکسید کربن BG20

دستگاه اندازه گیری منو اکسید کربن BG20

برای آزمون سریع غلظت مونو اکسید کربن

BG20 امکان تعیین میزان دقیق مقدار مونواکسید کربن در هوا را با توجه به حداکثر میزان مجاز تعیین‌شده توسط مقررات، برای شما فراهم می‌آورد.

این دستگاه قابل‌حمل تنها چند ثانیه پس از روشن کردن، آماده کار می‌باشد و با سرعت و دقت میزان غلظت مونواکسید کربن رابین ۰ تا ۱٬۰۰۰ ppm مشخص می‌نماید.

دقت اندازه‌گیری این دستگاه +/- 10 ppm می‌باشد که بر روی صفحه نمایشگر آن با وضوح قابل‌توجهی نمایش داده می‌شود. همچنین این دستگاه آخرین 10 عدد اندازه‌گیری شده را در خود ذخیره می‌نماید تا در صورت نیاز به استفاده، کاربر امکان استفاده از آنها را داشته باشد.

عملکرد کاربردی زنگ هشدار:

با توجه به عملکرد زنگ هشدار، اعداد اندازه‌گیری شده بحرانی به‌راحتی و به‌سرعت بررسی و کنترل خواهند گردید. به‌عنوان‌مثال: در صورت بیشتر از 35 ppm بودن میزان مونواکسید کربن در محیط، دستگاه اندازه‌گیری با صدای آژیر خود این وضعیت را با صدای آژیر غیر ممتد به‌صورتی که بازه‌های زمانی هشدار آن به‌مرورزمان کوتاه‌تر می‌شود، هشدار می‌دهد و درصورتی‌که این میزان از مرز 200 ppm عبور نماید آژیر هشداردهنده به آژیر صوتی ممتد تبدیل می‌گردد.

 قابلیت خاموش شدن دستگاه بعد از 15 دقیقه عدم استفاده، امکان ذخیره باطری را فراهم میکند و طراحی دکمه ها استفاده یک دستی از دستگاه را برای شما ممکن میسازد 

دانستنی ها راجع به مونواکسید کربن:

 

گاز مونواکسید کربن یک گاز بی‌رنگ بی‌بو و سمی است که حاصل از سوختن گازهای فسیلی می‌باشد. در اثر کمبود گاز اکسیژن در محیط در هنگام سوختن سوخت‌های فسیلی غلظت این گاز افزایش می‌یابد. میزان کمی از این گاز سمی اثرات تخریبی جبران‌ناپذیری در سلامتی به‌جای می‌گذارد.

اگر نسبت مونواکسید کربن موجود در هوا به ۱٫۲۸ درصد برسد امکان مرگ ناشی از خفگی در ۲ دقیقه وجود دارد.

به همین دلیل در آلمان قوانین سخت گیرانه ای برای تعیین میزان مجاز مونواکسید کربن موجود در هوا وجود دارد که کارفرمایان ملزم به رعایت آنها می‌باشند. این میزان برابر است با 30 ppm یا 35 میلیگرم در متر مکعب در هوای محیط.

 با این وجود میزان مونو اکسید کربن در کارگاه‌های تولیدی در تعمیرگاه‌ها و سایر اماکن اشتباه ارزیابی می‌شود و از خطر مسمومیت با این گاز غفلت می‌شود. هرچند کار کردن حتی کوتاه‌مدت ماشین‌های بنزینی یا دیزلی در مکان‌های دربسته مانند پارکینگ‌ها و غیره به‌سرعت منجر به تولید مونواکسید کربن می‌شود.

بنابراین بسیار مهم است که غلظت مونواکسید کربن در مکان‌های دربسته و در کارگاه‌های تولیدی و غیره کنترل شود. حتی در سالن‌های پذیرایی در صورت استفاده از بخاری‌های سوختی مرکزی کنترل کیفیت هوا با دستگاه اندازه‌گیری کننده مونواکسید کربن توصیه می‌شود.

مزایای عملی:

  • اندازه گیری مطمئن و سریع غلظت مونو اکسید کربن در هوای محیط
  • دامه اندازه گیری از 0 تا 1000 ppm
  • مقرون به صرفه
  • قابلیت نشان دادن حداکثر کمیت اندازه گیری شده
  • قابلیت تنظیم محدوده هشدار صوتی
  • کاربرد ساده یک دستی
  • نمایشگر نورانی و روشن
  • قابلیت ذخیره 10 کمیت اندازه گیری شده
  • خاموش شدن خودکار دستگاه در صورت عدم استفاده

خرید

جزییات

لوازم یدکی و تجهیزات

بارگذاری...

محصولات جایگزین

بارگذاری...

دانلود

بارگذاری...